Aanvullende informatie

Tijdens de voetbaldagen ga je je skills op vier onderdelen verbeteren. Daarvoor ontwikkelde Hendrin de supereffectieve methode STAP. 


  • SNELHEID

  • TECHNIEK

  • ACTIE

  • PLEZIER


 

Je traint in kleine groepen onder leiding van Hendrin en zijn (gediplomeerde) assistent trainers. Je wordt ingedeeld op gelijkwaardig niveau en ook individueel begeleid door Hendrin.

Er wordt getraind met verschillende maten voetballen en ook met adapter ballen. Dit zijn voetballen met een tegengewicht die op een kunstgras ondergrond uit het niets zelf kunnen afwijken of opspringen, waardoor het lijkt alsof je opeen slechte grasmat aan het voetballen bent. Hierdoor verbetert je techniek en je focus/concentratie. 

Daarnaast is er uiteraard de populaire snelheidsmeter, een apparaat waarmee we de schotkracht en startsnelheid kunnen meten. Daarnaast wordt  gebruik gemaakt van parachutes om je startsnelheid en je snelheid te verbeteren. Verder zijn er diverse andere materialen die we gebruiken zoals de goalshot en een quickfeet.

 

De trainingsdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. Je kunt je voor 1,2,3,4 dagen of voor de hele week opgeven.  Hiervoor ben je lekker buiten sportief bezig met trainen en bewegen. Wij verzorgen drinken en de lunch. Neem wel een eigen bidon en eventueel een kleine snack mee. 

 

De trainingstijden zijn van 10.00 tot 15.00 uur

 

Locaties:

SV Olympia '25

Sportpark Berestein

Kininelaantje 6, 1243 LD Hilversum

Route

SV Baarn

Sportpark “Ter Eem”
De Geerenweg 6b, 3741 RS Baarn

Route